Articole

  Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

  Deblocarea IP-ului din contul de client HostVision !

Am implementat un tool nou care va permite sa verificati daca IP-ul dvs. este blocat. In contul...

 Adaugarea unui contact secundar

In tutorialul urmator veti gasi pasii necesari pentru a adauga un contact secundar din contul de...

 Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

 Deschiderea unui ticket si verificare istoric suport din contul de client

In cazul in care aveti nevoie de suport tehnic, puteti deschide un ticket din contul de client....

 Modificarea datelor din contul de client

HostVision ofera posibilitatea clientiilor de modificare/actualizare a datelor de facturare...

 Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...

 Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

 Resetarea parolei contului de client Hostvision din contul de client

Daca aveti nevoie de a reseta parola de acces in contul de client Hostvision si sunteti deja...

 Setarea adresei de mail in interfata Gmail

  Daca doriti sa setati o adresa de mail cu numele domeniului dvs. in Google, pentru ca mailurile...

 Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...

 WinMTR

WinMTR este varianta pentru Windows a utilitarului MTR ce combina comenzile traceroute cu ping...