Deschiderea unui ticket si verificare istoric suport din contul de client

In cazul in care aveti nevoie de suport tehnic, puteti deschide un ticket din contul de client. Suportul tehnic prin intermediul ticketelor este oferit  in zilele legale de lucru(Luni-Vineri) de la 9:00 la 20:00 si in zilele de

weekend(Sambata si Duminica) in intervalul 9:00-20:00.

 

1.  Va logati in contul de client cu adresa de mail principala trecuta in contul de client si parola aferenta. In cazul in care nu detineti parola, aceasta se poate modifica cu butonul Resetare parola.

 

 

2.  De la Cerere Suport(Ticket) se poate alege tipul ticketului

  • General - in cazul in care aveti nevoie de informatii generale cum ar fi vanzare, oferte, modificare parole, plati, vanzari etc.

  • Tehnic - in cazul in care exista probleme tehnice, debugging, site nefunctional etc.

 

In ambele cazuri template-ul ticketelor va fi la fel.

 

 

 

3.  In fereastra nou deschisa, va trebui sa completati datele necesare.

 

 

  • Subiect

Acesta reprezinta primul indiciu pentru echipa de suport si acesta este prima informatie primita si analizata inainte de a verifica si rezolva ticketul deschis de dvs. Recomandat este sa se treaca in catreva cuvinte problema

intampinata. De exemplu: “problema la conectare”, "parola nefunctionala", etc.

 

  • Departament

Se poate modifica departamentul si dupa ce s-a ales din pagina de pornire

 

  • Servicii similare

Se poate alege serviciul cu care aveti probleme sau se poate lasa aceasta casuta goala

 

  • Prioritate

Se poate alege prioritatea: Urgenta, Normala, Scazuta in funtie de gravitatea situatiei intampinate

 

  • Mesaj

Aici se va trece continutul ticketului. Este de mare ajutor daca se furnizeaza o descriere clara si concisa a problemei intampinate. Aceasta descriere va ajuta intreaga echipa de suport sa inteleaga situatia pe care o

intampinati astfel procesul de rezolvare poate fi mult mai rapid.

De asemenea de la Atasament se poate adauga si capturi de ecran(printscreen-uri) care pot ajuta la identificarea si mai rapida a problemei. Daca se doreste atasarea mai multor capturi, se da click pe butonul Mai adauga

 

4. Dupa ce se trimite ticketul, se va primi un numar de ticket cu care se poate identifica oricand ticketul deschis. Deasemenea si pe adresa de mail principala trecuta in contul de client se va primi un mail de confirmare in care

se regaseste continutul ticketului si numarul ticketului.

 

 

 

 

 

5. Daca doriti sa verificati istoricul suportului(ticketele deschise anterior) se poate verifica cu usuirnta din contul de client. De la Suport, se alege Istoric Suport

 

 

 

6.  Aici puteti verifica ticketele trimise si raspunsurile primite, starea ticketului si ora la care s-a facut ultima modificare.

 

 

Nota: Anumite informatii sau imagini cuprinse in acest tutorial pot sa difere in functie de versiunea de cPanel avuta

 

 

 

 

 

 

 

  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...

Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...