Modificarea datelor din contul de client

HostVision ofera posibilitatea clientiilor de modificare/actualizare a datelor de facturare direct din contul de client avut.

Primul pas este logarea in contul de client (folosind link-ul de mai sus)

cont de client

Adresa de e-mail este adresa notata in momentul in care a fost plasta comanda(fiind considerat si contactul principal al contului), iar parola initiala tot in acelasi moment a fost setata sau exista varianta ca aceasta sa fie resetata pe parcurs. In cazul in care nu se mai retine parola de logare, aceasta poate fi resetata cu usurinta folosind butonul de "Resetare Parola"(astfel se va trimite un email cu un link de resetare a parolei, pe adresa de email notata contului).

Modificare date cont client

Dupa logarea in contul de client se va accesa optiunea de "Actualizare" sub tab-ul de "Datele Dumneavoastra". Optiunea de "Contact Nou" permite adaugarea unei adrese de email secundare la nivelul contului. Astfel incat si pe adresa respectiva de email se vor trimite notificari din partea noastra(HostVision). Detalii cu privire la adaugarea unei adresei de email secundare aveti AICI.

date facturare cont client


In tab-ul de "Actualizare" se vor identifica datele care pot fi modificate/actualizate la nivelul contului. Astfel aici se pot actualiza informatii precum Prenumele, Numele de Familie, Adresa, Adresa (continuare), Companie, Oras, Adresa de email (acesta nu poate fi modificat decat daca este trimisa o solicitare de pe aceasi adresa de email la contact@hostvision.ro sau daca se urmeaza procedura de modificare a adresei de email), Judet/Regiune, Modalitate de plata, Cod Postal, Contact implicit pentru facturare, Tara, CUI si Reg (se completeaza doar pentru firme/persoane juridice), Numar de telefon, IBAN si Banca.

La optiuniile:
- Cum ati aflat de noi - se poate mentiona prin ce metoda ati aflat de serviciile oferite de HostVision;
- Security Notification - se vor primi notificari cu privire la fisierele identificate cu semnaturi de tip malware/exploit de antivirusul avut pe server. Fisierele de la nivelul pachetului de hosting care sunt identificate cu cod de tip exploit/malware vor fi inserate in carantina antivirusului;

Dupa ce au fost efectuate toate modificariile dorite se va actiona butonul de "Salvare modificari".



  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...

Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...