Resetarea parolei contului de client Hostvision din contul de client

Daca aveti nevoie de a reseta parola de acces in contul de client Hostvision si sunteti deja logat in contul de client, sau e salvata in browserul dvs. dar nu o cunoasteti, e nevoie sa efectuati urmatorii pasi:

  1. Din meniul principal sa apasati pe butonul ce indica o sageata indreptata in jos, din dreapta formulei de Salut... , dupa care sa selectati Modificare parola

  2. In primul camp nu e nevoie sa completati deoarece parola anterioara de acces este deja completata insa in al doilea si al treilea camp e nevoie sa completati noua parola, conform imaginii de mai jos:

 !!! Nota: Va rugam sa tineti cont de Sfaturile pentru o parola complexa din chenarul albastru.

  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...

Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...