Resetarea parolei de cPanel din contul de client

Pentru a accesa sau modifica datele de acces in contul de cPanel direct din contul de client Hostvision trebuie sa urmati pasii:

  • in cazul in care nu detineti parola de acces in contul de client Hostvision, apasati in dreapta sus pe butonul "Contul meu" - "Ai uitat parola?" si completati cu adresa principala de mail ( de ex. adresamea @ gmail.com ) a contului de client ; ulterior, veti primi pe mail-ul respectiv link-ul de resetare a parolei pentru contul de client.
  • odata accesat contul de client, apasati pe butonul "Servicii" - "Serviciile mele"
  • selectati linia cu domeniul pentru care doriti resetarea parolei de cPanel
  • in partea stanga se afla grupul de butoane intitulat "Acțiuni" de unde puteti reseta parola de cPanel de la butonul "Modificare parolă"

NOTA: Recomandam o complexitate cat mai ridicata a parolei de cPanel. Asadar, va sugeram sa folositi atat litere mici si majuscule, cat si cifre si caractere speciale ( de ex. !"@#$%^ ).

  • Email, SSL
  • 3 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Related Articles

Cum accesez panoul de administrare cPanel ?

Toate conturile gazduite la Hostvision beneficiaza de panoul de administrare online cPanel....

Cum setez un domeniu Addon ?

cPanel ofera posibilitatea de a gazdui (pe langa domeniul principal) pe acelasi cont de hosting...

Cum setez un domeniu Parked/Alias (parcat) ?

Prin parcarea(Alias) unui domeniu pe un cont de hosting se intelege suprapunerea unui domeniu pe...

Care sunt detaliile de acces FTP?

Transferul FTP este cel mai popular mod de a copia fisierele paginii web pe server. Ca...

Cele mai frecvent utilizate port-uri

Mai jos avem o lista de port-uri utilizate in mod frecvent, insa in aceasta lista nu sunt...