Care este politica HostVision legata de SPAM?

HostVision are toleranta zero fata de SPAM (mesaje email nesolicitate) deoarece aceste activitati duc la blocarea mesajelor legitime ale clientilor nostrii.

Trimiterea de mesaje nesolicitate (denumite generic SPAM) pentru promovarea oricarui site ce utilizeaza sau are legatura cu infrastructura noastra (domeniu / domenii gazduite pe serverele noastre, utilizand serverele noastre, alte servere, servicii intermediare etc.) va avea drept consecinta limitarea, blocarea sau suspendarea serviciilor si a contului de gazduire, fara drept la ramburs.

IMPORTANT: Beneficiile campaniilor SPAM au un impact comercial minim pentru afacerea dvs. In schimb, mesajele importante (comenzi, facturi, oferte) ce nu vor mai fi livrate clientilor din cauza listarii IP-ului vor afecta negativ desfasurarea afacerilor cu pierderi potentiale mari!!!

Puteti opera campanii comerciale sau de informare prin email pentru clientii dumneavoastra doar in cazul in care si-au dat acordul. Listele de adrese email trebuie stocate securizat iar abonatii se inscriu pentru a primi mesaje (pastrati datele de la inscriere) si pot sa renunte in orice moment printr-o procedura directa, simpla si clara. Pe site-ul nostru gasiti mai multe ghiduri despre cum trebuie derulate aceste campanii. Sesizarile primite vor fi investigate si se vor lua masuri de urgenta.

CELE MAI IMPORTANTE REGULI: Un mesaj poate fi considerat SPAM chiar daca:
- Are trecuta fraza "Acest e-mail nu poate fi considerat SPAM ..." sau alte fraze asemanatoare.
- Daca datele de indentificare a expeditorului sunt incomplete sau incorecte.
- Daca nu puteti demonsta (cu date certe de la inscriere) ca o anumita persoana a fost de acord sa primeasca mesaje e-mail de la dvs.
- Daca procedura de retragere din baza de e-mailuri nu functioneaza sau nu este directa si simpla.
- Daca folositi liste de e-mail cumparate (chiar si cu factura!) sau primite la schimb.
- Daca folositi servicii comerciale de email marketing (banii sunt cheltuiti fara folos).
- Mesajul / mesajele e-mail sunt trimise de pe alt server sau locatii intermediare.

Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau reseller-ului.
  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

De ce apar mesajele trimise prin functia mail() cu nobody @ ?

La trimiterea mesajelor cu functia mail() din php (mesajele sunt anonime 'nobody' si fara...

Configurare si utilizare SpamAssassin

Pentru a filtra mesajele Spam (mesaje nesolicitate) puteti folosi optiunea "SpamAssassin"...

Configurare mail din cPanel

cPanel ofera informatiile necesare pentru a putea configura un client de email. Pentru a...

Activare DMARC (DKIM + SPF) pentru ameliorarea livrarii mailurilor

Pentru ameliorarea livrarii mailurilor astfel incat sansele ca mesajele sa fie livrare in Spam...

Cum setez Google Apps(G SUITE) in cPanel

1. Folositi datele de administrare pentru autentificare in cPanel (panoul de administrare a...