Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni - Vineri) de la 9:00 la 20:00.

In zilele de weekend (Sambata si Duminica) si sarbatorile legale suportul este asigurat prin intermediul email-ului in intervalul 9:00 - 20:00;

In cazul unor probleme tehnice, este recomandata deschiderea unui Ticket fie prin folosirea sistemului de Ticket disponibil 24/7 la adresa https://client.hostvision.ro/submitticket.php, fie prin trimiterea unui email la adresa contact@hostvision.ro.

Metodele de contact si sistemul de comanda domenii si gazduire sunt disponibile pe site-ul HostVision:
http://www.hostvision.ro/

  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...

WinMTR

WinMTR este varianta pentru Windows a utilitarului MTR ce combina comenzile traceroute cu ping...