Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client

Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un moment dat contul dumneavoastra sa solicite mai multe resurse decat cele alocate initial. De asemenea un alt aspect foarte important pe care trebuie sa il luati in considerare inainte de efectuarea unui upgrade este optimizarea site-ului dumneavoastra deoarece versiunile softurilor neactualizate pot determina un consum mai mare de resurse.

Astfel puteti efectua trecerea la un alt pachet de gazduire oricand considerati necesar din contul de client Hostvision ( https://client.hostvision.ro/clientarea.php ) sau prin solicitare trimisa la adresa contact@hostivion.ro

Solicitarea upgrade-ului din contul de client se efectueaza conform urmatorului tutorial : 

1. In primul rand trebuie sa va logati in contul de client



In cazul in care nu mai detineti parola de acces in contul de client Hostvision, apasati pe butonul "Ai uitat parola?" si completati cu adresa principala de mail ( de ex. adresamea @ gmail.com ) a contului, ulterior, veti primi pe mail-ul respectiv link-ul de resetare a parolei pentru contul de client.

2. Odata logat in contul de client accesati sectiunea "Servicii" -> "Serviciile mele"



3.Selectati produsul la care doriti sa efectuati upgrade. In partea stanga se regaseste categoria "Actiuni" accesati "Upgrade/Downgrade".




4. Se alege pachetul de hosting in functie de resursele de care aveti nevoie


          

5. Dupa va apare "Sumarul Comenzii" si  astfel puteti trimite comanda iar ulterior veti primi proforma aferenta.


                                                                                                 

Costul upgrade-ului este calculat ca si diferenta de pachete intre pachetul pentru care dumneavoastra optati si pachetul pe care il aveti in momentul de fata, pana la data scadenta.



  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Oferiti suport tehnic telefonic?

Prin telefon se ofera doar informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari...

Oferiti suport tehnic online?

Oferim suport tehnic doar prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...

Procedura de modificare adresa email principala pentru contul de client Hostvision

Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin...

Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client

Serviciul de hosting  se poate anula direct din contul de client Hostvision (...

WinMTR

WinMTR este varianta pentru Windows a utilitarului MTR ce combina comenzile traceroute cu ping...