Pentru ameliorarea livrarii mailurilor astfel incat sansele ca mesajele sa fie livrare in Spam Box sa fie minime trebuie urmate diferite proceduri in functie de provider.
1. Activare DMARC si DKIM / SPF din cPanel
Aceste setari sunt recomandate de cei mai importanti provideri de servicii email astfel incat sansele ca mesajele sa fie filtrate sa fie minime.
- cPanel >Email Deliverability - Se identifica inregistrarile corespunzatoare pentru DKIM si SPF (va aparea cu verde "Valid")
a.
b.
c.
- cPanel > Zone Editor > (alegeti domeniul) Manage > + Add DMARC Record - activati inregistrarea DMARC in zona DNS apasand butonul Add record (Policy: Reject).
2. Respectati recomandarile providerilor de servicii email astfel incat livrarea mesajelor sa fie predictibila.
- Gmail https://support.google.com/mail/answer/81126?hl=ro
- Yahoo https://help.yahoo.com/kb/SLN24439.html
- Outlook, Hotmail, Live https://postmaster.live.com/pm/policies.aspx
3. Destinatarii ar trebui sa foloseasca optiunea Not Spam cand mesajele sunt filtrate in mod eronat si / sau sa adauge adresa expeditorului la contacte.
Nota: Anumite informatii sau imagini cuprinse in acest tutorial pot sa difere in functie de versiunea de cPanel avuta.