Parola adresei de email poate fi modificata din contul de cpanel de la sectiunea "Email Accounts" conform urmatorilor pasi :
1. Va logati in contul de cpanel cu user-ul si parola aferente iar in cazul in care nu mai detineti accesul atunci puteti reseta parola din contul de client conform urmatorului tutorial : https://client.hostvision.ro/knowledgebase/3/Resetarea-parolei-de-cPanel-din-contul-de-client.html
2. Dupa logarea in contul de cpanel accesati sectiunea Email Accounts :
3.In partea dreapta a adresei de email pentru care doriti resetarea parolei regasiti optiunea "Password and Authentication" :
- 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Articole similare
De ce apar mesajele trimise prin functia mail() cu nobody @ ?
La trimiterea mesajelor cu functia mail() din php (mesajele sunt anonime 'nobody' si fara...
Care este politica HostVision legata de SPAM?
HostVision are toleranta zero fata de SPAM (mesaje email nesolicitate) deoarece aceste activitati...
Configurare si utilizare SpamAssassin
Pentru a filtra mesajele Spam (mesaje nesolicitate) puteti folosi optiunea "SpamAssassin"...
Configurare mail din cPanel
cPanel ofera informatiile necesare pentru a putea configura un client de email. Pentru a...
Activare DMARC (DKIM + SPF) pentru ameliorarea livrarii mailurilor
Pentru ameliorarea livrarii mailurilor astfel incat sansele ca mesajele sa fie livrare in Spam...