Aceasta procedura are rolul de a proteja datele dumneavoastra stocate in contul de client prin verificarea identitatii solicitantului modificarii adresei de email.
Pentru a fi luata in considerare cererea trebuie sa vina din partea titularului de cont in cazul persoanelor fizice sau din partea persoanei juridice titular de cont, prin reprezentantul sau legal.
Daca doriti sa modificati adresa de mail principala din contul de client si nu mai aveti acces la adresa de mail inregistrata in acest moment, va rugam sa descarcati, printati si semnati formularul de modificare a adresei de email si sa il trimiteti catre noi (scanat) impreuna cu urmatoarele documente:
1. Persoana fizica
-Formularul tipizat, care se poate descarca de aici
-Copie dupa actul de identitate
2. Persoana juridica
-Formularul tipizat, care se poate descarca de aici
-Copie dupa certificatul de inregistrare
Aceste acte se vor trimite catre adresa de email contact@hostvision.ro.
In urma primirii solicitarii de catre reprezentantii Hostvision, vom verifica documentele primite, iar daca acestea corespund cu inregistrarile existente se va da curs cererii, in caz contrar cererea nu va fi acceptata.
- 15 Users Found This Useful
Related Articles
Oferiti suport tehnic telefonic?
Prin telefon se ofera informatii referitoare la procesul de vanzari/achizitii si consultari de...
Oferiti suport tehnic online?
Oferim suport tehnic prin intermediul ticketelor (email) in zilele legale de lucru (Luni -...
Anularea serviciului de hosting/gazduire din contul de client
Serviciul de hosting se poate anula direct din contul de client Hostvision (...
Upgrade-ul serviciului de hosting din contul de client
Site-urile web se dezvolta si se schimba pe parcursul timpului si este absolut normal ca la un...
WinMTR
WinMTR este varianta pentru Windows a utilitarului MTR ce combina comenzile traceroute cu ping...